Mora's
Beter Welzijn label
voor dierenwelzijn

Wij maken gebruik van een eigen dierenwelzijnlabel, genaamd ‘Beter Welzijn’. Het Beter Welzijn label laat zien dat het vlees in deze producten afkomstig is van dieren die onder betere omstandigheden hebben geleefd dan de voorgeschreven Europese wetgeving.
Goed leven
Duurzame samenstelling
Duurzame productie
Samen geloven in MVO

Duurzaamheid

Bij Mora vinden we dat snacken een feestje is en dat je daar zorgeloos van moet kunnen ‘blijven’ genieten en/of ondernemen. Duurzaamheid is dan ook voor Mora een essentieel onderdeel binnen ons merkbeleid. Mora maakt deel uit van Van Geloven. Op de overkoepelende website van Van Geloven kan je ons MVO jaarverslag lezen. Hierin lees je hoe wij onze verantwoordelijkheid nemen ten aanzien van mens, maatschappij en milieu, want we vinden het belangrijk om hier inzicht in te geven aan een ieder die hier interesse voor heeft. Het duurzaamheidbeleid van Van Geloven is geformuleerd in drie pijlers: Goed Leven, Duurzame Samenstelling en Duurzame Productie.

Alles over Cora en Flora

Cora is sinds 1986 hét gezicht van Mora en is inmiddels één van de langstlopende en meest bekende reclamepersoonlijkheden. In 1986 zocht Mora iemand die op televisie kon vertellen hoe ontzettend lekker en gemakkelijk de snacks zijn.

Vanaf 2006 wordt Cora bijgestaan door haar nichtje Flora. Werken in de keukens van Mora, dat is wat Flora al vanaf kleins af aan wilde. Wat wil je ook met zo’n tante! Als ze mocht blijven logeren liep ze in haar pyjama altijd even naar de kapstok om die heerlijke geur uit Cora’s witte werkjas op te snuiven. “Die geur die ze altijd meenam… heeeeerlijk.” Ook zette ze dan altijd even het Mora hoedje van haar tante op.

Ben je groot fan van Cora en Flora bekijk dan meer videos in ons video archief.